Irene Brakman

Concerten songs from the Heart, Zingmeditaties, Klankmeditaties, Intuïtieve Kunst, Verhalen

dinsdag 2 mei 2023

Een verandering voor de komende tijd.

Lieve Mensen,

In mei zijn er nog twee Zingmeditaties op woensdag, 3 en 17 mei, het begint om 19.30 uur in Kortgene en de donatie is vrij. Na mei las ik een stop in van zeker drie maanden.

In de zomermaanden zal er dan geen zingen bij mij thuis zijn.

Dat wil niet zeggen dat ik stop met zingen. Vind je het leuk om mij bij jouw thuis uit te nodigen en heb je een groepje bij elkaar, dan kom ik zeker.

Ook individuele sessies zijn mogelijk, samen met jou zingen of ik zing alleen voor jou en onderga je een klankbad wat op jou is afgestemd.

De optredens met eigen nummers en samen met Marc Baljeu zullen ook blijven doorgaan. We hebben nog een optreden op de beurs van 't Westlicht op 20 mei in Goes.

Een tweetal droomconcerten samen met Sacha, georganiseerd door Jeanne Elsten in Roosendaal, dit is op 25 en 26 mei.

En op 10 juni speel ik weer op de yogadag van Jane van Kempen in de Garden of Mala in Ossendrecht. Informatie over dit event volgt nog..

Een harte groet van Irene.