Irene Brakman

Concerten songs from the Heart, Zingmeditaties, Klankmeditaties, Intuïtieve Kunst, Verhalen

dinsdag 27 april 2021

Keep on going.

Onlangs was ik te gast bij de prana retreat voor vrouwen in Drenthe. Vrouw in Vrijheid. Een mooie groep vrouwen die in mijn ogen even niet voor een makkelijke weg kiezen maar er toch vol vertrouwen in gaan. Door Amudra Marjan was ik uitgenodigd voor stembevrijding, wereld- en eigen liederen.

Een feestelijke dag zo op het einde van de retreat.

Not long ago, I was guest at the pranic retreat for woman in our province Drenthe. Woman in Liberty. A beatiful group of woman and when I see it through my eyes, they don't take an easy road but they go on and trust. Amudra Marjan invited me for voice liberation, world- and own songs.

A joyful day on the end of the retreat.

Foto's en video Amudra Marjan.








Een gedeelte van mijn song Swirley Wind.





Irene Brakman.

The Pranic Awakening Program

AmudraMadhura.com

Massage praktijk TOUCH