Irene Brakman

Concerten songs from the Heart, Zingmeditaties, Klankmeditaties, Intuïtieve Kunst, Verhalen

donderdag 27 mei 2021

Een clip van het nummer "Traveling"/A clip from the song Traveling.

Tijdens een avond met lieve vriendinnen, vroeg ik of ze mijn nieuwe song Blackbird wilden horen. Mijn liederen geïnspireerd door het leven blijven stromen. En daar ben ik heel dankbaar voor. Dit nummer Blackbird houden jullie van mij tegoed. Daarna speelde ik het nummer Traveling en wist niet dat ik gefilmd werd omdat ik tijdens het spelen in mijn eigen wereld vertoef.

Hieronder een clip van het nummer Traveling.

Video opname: Laura Achterberg.


During a evening with dear friends, I asked it they wanted to hear my new song Blackbird. My songs inspired by my life, keep floating through me and that makes me very grateful. This song Blackbird, I will recorded it later. After that I played my song Traveling and I did not know that I was filmed because during playing I am always in my own world.

 

 
 
 Irene Brakman.